Skip to main content

Boost Post ή Ads Manager;

 


Όλες οι επιχειρήσεις προτού αρχίσουν να διαφημίζονται στο #Facebook, θα πρέπει να αποφασίσουν ποιοι είναι οι #στόχοι κάθε καμπάνιας, καθώς ορισμένοι στόχοι μπορούν να επιτευχθούν με την ενίσχυση μιας ανάρτησης #boost_post και άλλοι μπορούν να επιτευχθούν με τη δημιουργία μιας διαφήμισης #ads_manager στο Facebook.




Παρακάτω εξηγούμε τις διαφορές για να μπορέσετε να επιλέξετε:
🔹Τι είναι μια ενισχυμένη ανάρτηση; (boost post)
Μια ενισχυμένη ανάρτηση είναι η #χορηγημένη διαφήμιση (sponsored) στο χρονοδιάγραμμα (timeline) της Σελίδας σας για την οποία μπορείτε να πληρώσετε για να την προωθήσετε σε ένα κοινό της επιλογής σας. Αυτός είναι ο απλούστερος τρόπος για να διαφημιστείτε στο Facebook. Οι ενισχυμένες αναρτήσεις διαφέρουν από τις διαφημίσεις Facebook επειδή δεν δημιουργούνται στο Ads Manager και δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες προσαρμογής.
Όταν ενισχύετε μια #ανάρτηση, θα εμφανίζεται στη ροή Facebook του κοινού σας ως διαφήμιση. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το #Instagram ως τοποθέτηση διαφήμισης #placement για την ενισχυμένη ανάρτησή σας. Μπορείτε να επιλέξετε μια ανάρτηση που υπάρχει ήδη στο χρονοδιάγραμμα της Σελίδας σας και να την ενισχύσετε ακολουθώντας μερικά μόνο βήματα
Όταν προωθείτε μια ανάρτηση, θα ερωτηθείτε τρία πράγματα:
▪ Ποιους θέλετε να #προσεγγίσετε: θα επιλέξετε ένα κοινό-στόχο του τύπου των ατόμων με τα οποία θέλετε να συνδεθείτε.
▪ Ο μέγιστος #προϋπολογισμός σας: θα επιλέξετε ακριβώς πόσα θέλετε να δαπανήσετε κατά τη διάρκεια ολόκληρης της καμπάνιας σας.
▪ Για πόσο #χρονικό διάστημα θέλετε να προβάλλετε τη διαφήμισή σας: αφού κάνετε κλικ στην Ενίσχυση και η διαφήμισή σας εγκριθεί, τα άτομα του κοινού-στόχου σας θα δουν τη διαφήμισή σας στη ροή τους για τη διάρκεια που έχετε ορίσει.
📍Σημείωση: Οι ενισχυμένες αναρτήσεις εξακολουθούν να θεωρούνται διαφημίσεις επειδή απαιτούν προϋπολογισμό για κοινή χρήση με ένα ευρύτερο κοινό. Αυτή είναι η βασική ομοιότητα.

🔹Τι είναι οι διαφημίσεις Facebook; (Ads Manager)
Ενώ η ενίσχυση μιας ανάρτησης εξακολουθεί να θεωρείται διαφήμιση, οι διαφημίσεις Facebook δημιουργούνται μέσω του Ads Manager και προσφέρουν πιο προηγμένες λύσεις προσαρμογής. Υπάρχουν πολλοί διαφημιστικοί στόχοι που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς σας στόχους και το κοινό που σας ενδιαφέρει περισσότερο.
Όπου μια ενισχυμένη ανάρτηση μπορεί αρχικά να βελτιστοποιηθεί για #likes, #comments και #shares σελίδων (#engagement) ή για τη συνολική αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να βελτιστοποιηθούν για #εγκαταστάσεις εφαρμογών, #μετατροπές ιστότοπου, #προβολές βίντεο, #παραγγελίες καταστημάτων και άλλα.
Τι άλλο μπορώ να κάνω με τις διαφημίσεις Facebook;
Επιλέγουμε διαφορετικές τοποθετήσεις (#placements) διαφημίσεων: Όταν ενισχύετε μια ανάρτηση, θα μπορείτε να επιλέξετε εάν θέλετε ή όχι να τοποθετήσετε τη διαφήμισή σας στο Instagram εκτός από το Facebook για κινητές συσκευές και υπολογιστές. Με τις διαφημίσεις Facebook, έχετε το πρόσθετο πλεονέκτημα της επιλογής #τοποθετήσεων στις πλευρικές διαφημίσεις του #Facebook_Feed, στις διαφημίσεις #Messenger, στις ιστορίες Instagram #Stories, στα στιγμιαία άρθρα και στο #Audience__Network.
Χρησιμοποιήστε συγκεκριμένους διαφημιστικούς στόχους: Η επιλογή ενός διαφημιστικού στόχου από νωρίς θα σας βοηθήσει να εστιάσετε στον τύπο καμπάνιας που ευθυγραμμίζεται καλύτερα με τους τρέχοντες επιχειρηματικούς σας στόχους. Οι ενισχυμένες αναρτήσεις σας επιτρέπουν να εστιάσετε στα #κλικ σε ιστότοπους, στην #αφοσίωση στη σελίδα και στις τοπικές επιχειρηματικές προωθήσεις, αλλά το πλήρες σύστημα διαφημίσεων στο Ads Manager σας επιτρέπει να επιλέξετε στόχους όπως η #επισκεψιμότητα στο κατάστημα, οι #μετατροπές και η δημιουργία #δυνητικών πελατών. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε διαφημίσεις μέσω της εφαρμογής Ads Manager για κινητά.
Διατηρήστε τον έλεγχο του δημιουργικού: Με τις διαφημίσεις Facebook που δημιουργούνται μέσω του Ads Manager, μπορείτε να σχεδιάσετε μια διαφήμιση που να ταιριάζει στους στόχους σας. Δημιουργήστε διαφημίσεις #καρουζέλ, προσθέστε συγκεκριμένες #περιγραφές και προσθέστε ένα #κουμπί παρότρυνσης για δράση που θα ωθήσει περισσότερο το κοινό σας να αναλάβει δράση. Αυτές είναι μόνο μερικές από τις επιλογές δημιουργικού και μορφοποίησης που είναι διαθέσιμες στη Διαχείριση διαφημίσεων που δεν είναι διαθέσιμες κατά την ενίσχυση (boost) μιας ανάρτησης από τη Σελίδα σας.
Χρησιμοποιήστε δυνατότητες στόχευσης εκ των προτέρων: Η ενίσχυση των αναρτήσεων σάς επιτρέπει να αποφασίσετε για τα #ενδιαφέροντα, την #ηλικία και το #φύλο για τη στόχευση των διαφημίσεών σας. Αυτό σας βοηθά να προσεγγίσετε άτομα που πιθανότατα ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας. Με τις διαφημίσεις Facebook, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πιο προηγμένα #εργαλεία για να δημιουργήσετε συγκεκριμένο #τύπο κοινού, #όμοιο είδος κοινού και άλλα.
⭕️Πότε να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις Facebook έναντι ενισχυμένων αναρτήσεων;
Είναι σημαντικό για κάθε επιχείρηση να προσδιορίζει ακριβώς ''τι ελπίζει να πετύχει'' με μια διαφήμιση. Για παράδειγμα, αν θέλετε να αφοσιωθεί το κοινό στη Σελίδα σας ή να αναπτύξετε την #αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, η ενίσχυση μιας ανάρτησης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μεγιστοποιήσετε την προβολή και να αυξήσετε το κοινό σας. Για να δημιουργήσετε πιο προηγμένους τύπους διαφημίσεων και καμπάνιες, χρησιμοποιήστε το Ads Manager.
📍Σημείωση: Εάν δεν σας ενδιαφέρει να ενισχύσετε μια ανάρτηση που βρίσκεται ήδη στη Σελίδα σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα ανάρτηση και αντί να κάνετε κλικ στο Δημοσίευση, κάντε κλικ στην Ενίσχυση.
🟣 Cyprus Secret Marketing
Οργάνωση & Μάρκετινγκ 🖋
αφήστε το σε εμάς...
...και εσείς κάντε αυτό που ξέρετε ❕❕❕ 😉
#CyprusSecretMarketing
#marketingcyprus
#social_media_agency_cyprus

Comments

Popular posts from this blog

"The return on investment of social media is that your business will still exist in 5 years."

Enjoy the Video click pic Part of the world's most watched Social Media video series; "Social Media Revolution" by Erik Qualman. Based on #1 International Best Selling Book Socialnomics by Erik Qualman. This is a shorter version that includes new social media statistics for 2011. socioleconomics.net

Το μάθημα που μας άφησε το 2021 είναι πώς «τα πάντα επηρεάζουν όλους»

  Μην αφήσετε τίποτε στην τύχη. Το #2022 επιφυλάσσει εκπλήξεις και ευκαιρίες. Σηκώστε μανίκια και βγείτε στο προσκήνιο. Το ξέρω πως είναι λίγο σαν να παλεύεις με ένα γορίλα: Δεν τα παρατάς όταν κουραστείς εσύ. Τα παρατάς μόνο όταν κουραστεί ο γορίλας. #ready #storng #up #new #cyprus #social_media_marketing #everything_affects_everyone Cyprus Secret Marketing Οργάνωση & Μάρκετινγκ αφήστε το σε εμάς... ...και εσείς κάντε αυτό που ξέρετε

8 secrets of success

Why do people succeed? Is it because they're smart? Or are they just lucky? Neither. Analyst Richard St. John condenses years of interviews into an unmissable 3-minute slideshow on the real secrets of success.   enjoy the video      https://www.ted.com/talks/richard_st_john_s_8_secrets_of_success