Το #Messenger από τη #Meta βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις να ανταποκριθούν σε ένα ψηφιακό χάσμα με ουσιαστικές #συνδέσεις και ουσιαστικά αποτελέσματα πολύ πέρα από τη διαδικασία πωλήσεων. 💬
Πώς το Messenger βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις?
▪️ Βοηθά στην γρηγορότερη και άμεση #επικοινωνία με το κοινό.
▪️ Ευκολύνει ή και επιταχύνει τη διαδικασία προετοιμασίας πώλησης.
▪️ Μπορεί να φέρει νέους πελάτες μέσω #διαφημίσεων.
▪️ Καλύτερη διαχείριση παραπόνων και προβλημάτων.
▪️ Λύσεις με #αυτόματες_απαντήσεις για αδρανείς λογαριασμούς.
Γενικά το messenger και ιδικά μέσω του #business_suite είναι μια απλοποιήσει ενός crm για διαχείριση και οργάνωση διάφορων ζητημάτων μια επιχειρήσεις που έχει να κάνει με την επικοινωνία.
Το σήμα ''very responsive to messages badge'' είναι διαθέσιμο σε επιχειρήσεις με ποσοστό ανταπόκρισης τουλάχιστον 90% και χρόνο απάντησης κάτω από 15 λεπτά. Οι πελάτες εκτιμούν όταν μια επιχείρηση είναι διαθέσιμη και ανταποκρίνεται στις ερωτήσεις και τα ερωτήματά τους για τα προϊόντα.
🟣 Cyprus Secret Marketing
Οργάνωση & Μάρκετινγκ 🖋
αφήστε το σε εμάς...
...και εσείς κάντε αυτό που ξέρετε ❕❕❕😉
#marketing_cyprus #social_media_cyprus
#social_marketing
Comments
Post a Comment